Beoordelingen van Friet van Oost Amsterdam

Recente recensies

5.0
Irene Goes
20 juni 2026

Constante kwaliteit, friet is absoluut niet vet, heerlijke saus en de kip was ook heel goed: sappig en goed gemarineerd.

Edwin
16 juni 2026

Patat stoofvlees was heerlijk

Betul Guner
15 juni 2026

Snel bezorgd en altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C K
14 juni 2026

Omdat ik de laatste tijd veel te veel frietjes bestel durf ik mijn echte naam niet meer te noemen hoor. Maar pfoe, wat zijn dit super lekkere patatjes! En kwaliteit snacks ernaast. Het feit dat je kan kiezen tussen de doorbakken friet en iets lichter gebakken vind ik ook zo’n pre. De sausjes zijn lekker en hebben ook originele smaken. De sate saus is een topper! En super snel bezorgd.

Donna
11 juni 2026

Beste patat in Amsterdam PUNT UIT! en dan kan je ook nog zelf kiezen hoe ze het voor je bakken, krokant, krokanter, of extra krokant. Wat een helden. Hamburger ook 10 punten. Heerlijk dat je zelf de sausjes kan kiezen. Fantastisch. Ouderwets goede snackbar met de lekkerste klassiekers en nieuwste lekkernij. TOP!

Sarah
8 juni 2026

Goede service en overheerlijke friet!

Walter
7 juni 2026

De friet was wel lekker maar helaas niet meer zo warm, mijn ervaring met zelf afhalen is beter

Marian
4 juni 2026

Kwaliteit bowls super vers en lekker. Sate perfect Hamburger krokante kip was niks op aan te merken. Zeker niet voor het laatst besteld bij Friet van Oost. Tevreden klant

Marja
2 juni 2026

Top kwalitijd. Snel bezorgt en lekker.

Eric
16 mei 2026

De pokebowl... was gewoon super klein. Als ze nou de keuze klein middel en groot gaven en dan 8,- 11,- 15,- Dan weet je wat je kan verwachten.. nu was ik echt teleurgesteld. En een milkshake voor bijna 6 euro is ook echt prijzig. Zal wel komen omdat het amsterdam is. Maar ik vind het het geld niet waard

Reactie van Friet van Oost

Beste Eric, Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat de portie pokébowl kleiner aanvoelde dan verwacht. Bij het bestellen kun je via de dropdown kiezen tussen een kleine en grote pokébowl, maar we begrijpen dat dit misschien niet direct duidelijk genoeg was. De prijzen van onze milkshakes staan inderdaad vooraf vermeld; deze worden gemaakt met echt roomijs, wat de prijs iets hoger maakt. We hopen natuurlijk wel dat het allemaal goed heeft gesmaakt en waarderen je feedback om onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet,Team Friet van Oost

Hans
15 mei 2026

Beste friet van Amsterdam!

Sophia
1 mei 2026
Eva
26 april 2026

Zowel de friet als de kip waren heerlijk, goed gebaakken en mals. En precies op tijd bezorgd

Anita
12 april 2026

Zoals altijd was het weer heerlijk en goed verzorgd 👏 Aardige bezorger en snel 👍

Xander
11 april 2026
Baas
10 april 2026
David
5 april 2026

Heerlijke friet en snacks en fijn op tijd klaar om af te halen. PS. Waar zijn de rundvleeskroketten met draadjesvlees? Die waren altijd zo heerlijk.

Timo Dolfing
3 april 2026

Heerlijk eten en super snelle en vriendelijke bezorger!

Pieter
1 april 2026

Kleine frites geleverd in plaats van de bestelde middelgrote friet. Slordig.

Eva
23 maart 2026

Grote bestelling dit keer. Perfect verpakt en precies op tijd bezorgd. Zoals altijd heerlijk. Natuurlijk de friet, maar zeker ook de kip en pokébowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paula
20 maart 2026
Marion
20 maart 2026
Leo Lasschuit
10 maart 2026

niets veranderd... nog steeds heerlijk!!

Joss
9 maart 2026

Het was, zoals gewoonlijk, weer helemaal prima snorde. We hebben heerlijk gegeten, dank.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita Palmer
18 februari 2026

Het was weer verrukkelijk zoals altijd en snel geleverd door vriendelijke jongen

Mascha
15 februari 2026
Paula
13 februari 2026

Friet van Oost heeft gewoon lekkere spullen.

Beate
12 februari 2026

Weer lekker en snel bezorgd!

March
8 februari 2026

Goede service en lieve mensen.

Mark Douwes
7 februari 2026

Heerlijke juicy burgers, prima patat, snel vers bezorgd. Aanrader.

Schmeltz Herring
6 februari 2026

Dit is de beste snackbar van Nederland. Ik zou hier het liefste elke dag 2x eten en ietwat mollig maar doodgelukkig sterven. Ik raad iedereen aan hier minimaal wekelijks te eten of te bestellen. Het maakt je een beter mens.

Martijn de Kuiper
24 januari 2026

Salade was erg lekker ! Goed alternatief voor de 'vette hap'

Roy
24 januari 2026

Op tijd geleverd zoals afgesproken, het eten goed verzorgd en het smaakte verrukkelijk!!

Astrid
23 januari 2026

Buuten dat bestellingen vlot verlopen; heerlijke patat en de saté met saté saus was weer verukkeluk.

Andrea
18 januari 2026

Het was allemaal weer even lekker 🤗

Beate
17 januari 2026

Kipmenu en een kiploempia, erg lekker en supersnel bezorgd.

Wil
16 januari 2026

Consistent kwaliteit

Martijn
15 januari 2026
Marcel Ofrein Douwes
4 januari 2026

Dit was dus de lekkerste, sappigste burger die ik in jaren heb gehad. En hrle prima friet. Aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jim
28 december 2025

Zoals gewoonlijk stipt op tijd klaar en super lekker!

Vero
22 december 2025

Heerlijke friet, bestelling stond precies op tijd klaar! Genoten 😍

leo
21 december 2025

zoals gewoonlijk stipte bezorging en een grilkippetje met friet van oost is altijd een feestje.....

Mascha
17 december 2025

Goed van temperatuur. Goed van smaak. Netjes verpakt. Warm sausje apart vd koude sausjes. Heerlijkste friet ever!

Wim
15 december 2025

Zoals altijd de beste friet in heel Amsterdam!

Faranak Saidmahmood
12 december 2025

Friet is altijd vers! De burgers zijn ook echt lekker. Altijd keurig op tijd volgens de verwachte bezorgtijd

Gerard
11 december 2025

Wachttijd was meer dan een uur, wat aan de lange kant. Kwaliteit was overigens prima.

Lisanne
5 december 2025

Lekkerste patat van Amsterdam! altijd vers en lekker met schil. De bezorging duurde een beetje lang, maar alsnog was alles nog warm en knapperig bij aankomst. Dat was fijn!

leo
1 december 2025

prima zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beate
21 november 2025

Duurde wat langer, maar werd goed gecommuniceerd! Eten was erg lekker.

Mascha
21 november 2025

Beste friet in a’dam Oost

Maria
15 november 2025
Maarten
10 november 2025
Sharita
8 november 2025

Pokebowls, frietjes en kipcorn waren erg lekker, net als de samuraisaus en wasabidressing. Alleen de loempia was heel vet aan de binnenkant en buitenkant. Denk dat ze die anders moeten bakken of beter laten uitlekken. Verder heel tevreden met deze friettent in de buurt.

Ella
4 november 2025

Altijd goed en lekker

Gerard
2 november 2025

Sate, berehap en loempia waren heerlijk, uit eigen keuken en dat proef je ook. Wel vind ik de snacks erg duur worden, ik was ong 20 euro kwijt voor deze drie dingen, dat is m.i. echt te veel van het goede. Jammer.

Ans
27 oktober 2025

Heerlijk pittig sate met vers slade hebben ze bij Friet van Oost. Bestelling ging vlot

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jochie
27 oktober 2025

Altijd lekká

Marcel Ofrein Douwes
13 oktober 2025

Heerlijk malse kip, goede frieten, lekkere salade. Snel bezorgd. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mascha
12 oktober 2025
Joss
11 oktober 2025

Friet van Oost, altijd gewoon uitstekend

Jorn van 't Hof
28 september 2025

Bedankt

Astrid
28 september 2025
Guido
27 september 2025

Heerlijk friet van goede kwaliteit, goede service en bezorging!

Jacqueliene
21 september 2025
Beate
1 september 2025

Heerlijke burger, lekkere friet en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
1 september 2025
RSB
29 augustus 2025

Wat een vriendelijke bezorger!

Julia
12 augustus 2025

Weer heerlijk! Zoals gewoonlijk :-)

Sylvester
8 augustus 2025

Gegrilde Kip, kip salade en patat was erg goed!

David
2 augustus 2025

Ruime keus, heerlijk eten en fijn personeel. Als je een keer de kans hebt om je bestelling af te halen moet je dat zeker een keer doen.

Jacqueline Sieben
2 augustus 2025

Een heel goede tent met ambachtelijk gemaakte friet, snel bezorgd en allerlei lekkere hapjes voor erbij, een echte aanrader!

Joke Hagedoorn
28 juli 2025

Het was weer heerlijk! Precies op tijd bezorgd en zorgvuldig verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans van Eersel
19 juli 2025

Super! Jullie had de frikandel speciaal perfect gemaakt! (Insnijden voor het bakken en voldoende saus in de gebakken.gleuf!). Topper

Piet
17 juli 2025

Meestal plaats ik geen beoordeling meer, omdat het eigenlijk altijd goed is. Maar vandaag viel het iets tegen. De kaassouffle en de kroket waren leeggelopen. Jammer! De friet en de twee andere snacks waren prima in orde.

Wim-Jan
17 juli 2025

Fantastische service, ondanks dat we ineens 5 familie zakken hadden besteld.

Beate
16 juli 2025

Was weer lekker!

Maarten
7 juli 2025
Ella
4 juli 2025

Lekkere salade, heerlijke friet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bolk
3 juli 2025

Patat was bijna koud. En alles leek in de tas gegooid.

Jochie
3 juli 2025

Immer alles gut!!!!!!!!

Astrid
3 juli 2025

Friet met stoofvlees bijzonder lekker.

Jules
20 juni 2025

Koude patat, kroketten zuur

Richard Werkman
18 juni 2025

Bowl goedgekeurd 😊

Johan
14 juni 2025

Fijn dat Friet van Oost bestaat. Hier wordt met hart en ziel gewerkt. 20 minuten fietsen om mijn snacks hier af te halen heb ik er graag voor over. Vooral de bami schijf is een ware delicatesse. Al vele, vele jaren topkwaliteit. Bedankt Friet van Oost!

Leo Lasschuit
13 juni 2025

zoals altijd echt heerlijk!! we hadden grilkip met patat ik krijg t kippetje niet zo lekker in mijn oven klasse!

Reactie van Friet van Oost

Beste Leo, gelukkig kan jij de kippetjes niet zo lekker klaarmaken anders zijn we je kwijt als klant haha

Joost
12 juni 2025
Maarten
8 juni 2025
Jan
8 juni 2025

Serieus, geen kippendijmenu meer?! Oké, de kipsate is ook perfect maar we missen die heerlijk gemarineerde kippendijen! Komt wel weer terug toch?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Friet van Oost

Beste Jan, voorlopig komt de kippendijen menu niet terug er was te weinig belangstelling hiervoor. De kipsalade is op dezelfde manier gemarineerd misschien een kleine troost.

Richard Werkman
7 juni 2025

Familie zak is voor 2 families 😅 Sate top en de rest ook🤣

Remon Kortman
6 juni 2025

Vandaag wederom de chicken bowl gehad. Deze is echt geweldig!

Reina
1 juni 2025

Heerlijke kip en de beste kipsaté!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Werkman
14 mei 2025

Hamburger weer te klein 😊

Reina
14 mei 2025

De lekkerste kip en kipsate !

Wederom superlekker- again very nice!!!
8 mei 2025

Altijd top!!!

David
8 mei 2025

Toptent. Mijn go-to snackbar in Amsterdam Oost met een lekker en divers menu.

Dido van Nieuwenhuijzen
3 mei 2025
Astrid
28 april 2025

Zoals altijd , heerlijke patat en de satésaus is ook super. Thanks.

Roy
25 april 2025

Patat was lekker qua smaak alleen een beetje slap. Frikandellen waren lekker en hun huisgemaakte wasabi mayo en citroen mayo ook

Boris
20 april 2025
Lisette Klok
12 april 2025