Beoordelingen van Friet van Oost Amsterdam

Recente recensies

5.0
Piet
12 april 2024

Gewoon goed, zoals altijd!

Andrea
1 april 2024

De frietjes en snacks waren weer heerlijk 🤗

Wil
30 maart 2024

Lekkerrrrr

Remco
30 maart 2024
Willem
28 maart 2024

Altijd perfect

Myra en Jaymz
28 maart 2024

Vers, snelle levering, vriendelijke mensen, superlekker eten.

Ivo
18 maart 2024

De bestelling kwam sneller dan was ingepland, fijn. De hoeveelheid friet die we besteld hadden kwam niet overeen met de hoeveelheid die bezorgd werd. Het was veel minder, dit weten we omdat er een regelmatig besteller bij ons was en Friet van Oost als tip had gegeven. Wij bestelden voor het eerst, beetje slordig en jammer, alhoewel de kwaliteit prima was.

Lisette Klok
16 maart 2024

Dank voor zoveel lekkere friet! Ik had een heel gezellig feestje.

Piet
12 maart 2024

Alles lekker warm, op tijd geleverd, niets op aan te merken!

Monica
12 maart 2024

Top

Reina
11 maart 2024

Het was weer top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

welldent mokum
7 maart 2024

super lekker en snel bezorgd ?

Myra Helmond
6 maart 2024

Heeeeeeerlijk! Frietjes zijn supervers en smaken naar aardappel. Kom er maar eens om. Snacks ook allemaal supervers en topbezorging. 🎉

Coen Terlien
4 maart 2024

Helaas was de kaas croquet een rundvlees croquet. Heb die dus niet kunnen eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Friet van Oost

Beste Coen, ik stuur je aparte mail voor een oplossing.

Ellen
2 maart 2024

Heerlijke bowls gegeten gisteren. Zeer vriendelijk personeel. Kom zeker terug.

Raynel
28 februari 2024
Layla Lebesque
28 februari 2024

Super lekkere friet en fijne bezorging!

Reina
25 februari 2024

Altijd een vriendelijke bezorger!

Charlotte
23 februari 2024
Sabrina
21 februari 2024
Melanie
21 februari 2024

Super snel bezorgd, heerlijke friet, salade en kip. Altijd goed bij Friet van Oost!

Piet
20 februari 2024

Eigenlijk was alles prima, echter was alles niet zo warm als we gewend waren.

Andrea
19 februari 2024

Patatjes waren weer heerlijk!!

Marieke De graaf
14 februari 2024

Echt echt ECHT heeeeel lekker!! Zo blij met deze ontdekking in de buurt. Fantastisch dat je kan kiezen hoe je je patat gebakken wilt hebben en een ruime keuze aan sauzen en lekkere happen. Pokebowl, kipburger, kroketten en bovenal de patat: allemaal erg lekker!

Tonny
11 februari 2024

Super snel en lekker. Net als altijd.

Marieke
8 februari 2024

Super lekkere friet!

Beate
5 februari 2024

Erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn de Kuiper
3 februari 2024

1 punt van aandacht. We hadden twee middelfriet besteld, waarvan 1 zonder zout en 1 met zout. Beide porties zijn echter in 1 zak gedaan.... Dat helpt niet echt bij het gescheiden houden van.

David
28 januari 2024

Top, zoals altijd!

D. Baanders
25 januari 2024

Heerlijke friet, zoals gevraagd ook krokant gebakken. Snacks en friet ook goed warm bij aankomst.

het
25 januari 2024
Mascha
24 januari 2024

Het eten was nog heel goed op temperatuur/was nog lekker warm op moment van bezorging en de frietjes heerlijk knapperig en smaakvol. De bezorging is (altijd) heel vriendelijk en we hoeven nooit lang te wachten. Ga zo door Friet van Oost!

Andrea
22 januari 2024

Snel en zeer vriendelijk geholpen. En bovenal heerlijke patat en snacks

RENEE Millord
20 januari 2024

Communicatie was prima en bezorging ook

Jeroen
17 januari 2024

Heerlijke kroketten beste die ik in lange tijd heb gegeten ging ff 25.jaar teug in de.tijd

Jan
12 januari 2024

Die kipmarinade is echt geweldig!

David
12 januari 2024

Het was al onze go-to snackbar in Amsterdam Oost, maar vandaag waren de friet en snacks echt nóg lekkerder. Heerlijk vers en krokant.

Jaira
6 januari 2024

Lekkerste frietjes! Super fijn dat de missende artikelen binnen no time nageleverd werden met een nieuwe verse zak frietjes!

Emma
5 januari 2024
Tillviss
22 december 2023

Jammer dat de bamischijf er niet bij zat maar verder was het erg lekker

Reactie van Friet van Oost

Beste Hagar, we hebben inderdaad de bamischijf in de verkeerde tas gedaan. Onze excuses voor het ongemak. Ik zal u apart een mail sturen met een oplossing. Met vriendelijke groet, Friet van Oost

Wim. Vermeer
20 december 2023

Heerlijk als altijd!

Jan
10 december 2023

De bezorger zag bij aflevering dat het kippendij menu ontbrak. Dat werd heel snel alsnog nabezorgd met een extra drankje er bij. Dat was top geregeld. Alleen vraag ik me af waarom er steeds zestig cent plastic toeslag wordt gerekend terwijl in onze bestelling nooit iets van plastic verpakkings materiaal zit….

Reactie van Friet van Oost

Beste Jan, De menubakjes dat wij gebruiken zit een klein laagje plastic in en daarom is het plastictoeslag van toepassing. Als er geen plastic laagje in zit dan zuigt het bakje het bakvet op en valt het bakje uit elkaar. Helaas is er nog geen beter alternatief op de markt of de inkoop van de bakjes zijn dusdanig hoog dat wij €1,50 moeten gaan rekenen . Dit geldt ook voor de sausbakjes en frietbakjes daarom zijn we ook gestopt met frietbakjes en gaat alle frietjes in een zakjes. Met vriendelijke groet, Friet van Oost

Natasja Braan
5 december 2023

Alles is even lekker. Beste patat ooit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coen & Nathalie Terlien
4 december 2023

Helaas was de truffle mayonaise vergeten bij de frietjes, erg jammer, wel voor betaald maar zat er dus niet bij..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Friet van Oost

Onze excuses, ik stuur u een aparte mail met de oplossing.

Annette
3 december 2023
Shanna Handgraaf
1 december 2023

Het eten was heerlijk! Maar frikandel ontbrak in de bestelling en ik denk ook een dressing voor de salade. Verder prima in orde.

Reactie van Friet van Oost

We zijn inderdaad de frikandel vergeten in te pakken maar we wisten niet meer van welk bestelling dit was. Onze excuses hiervoor. Bij de salade zit geen dressing, er zit alleen olijfolie op en apart een beetje zout. Ik stuur u apart een mail met de vergoeding.

Martijn de Kuiper
20 november 2023

De bowls waren lekker als altijd, maar had wel de indruk dat de inhoud wat is afgenomen/de presentatie wat minder was. Ja, we hebben tegen sluit besteld, maar toch

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Friet van Oost

Onze excuses, we hadden u hierover moeten bellen maar door de drukte is dit ons ontgaan. Ik stuur u een aparte mail voor de oplossing.

Maria esteban
20 november 2023

Always friendly and on time

Astrid
19 november 2023

Heerlijke patat, echt in de top 3 v A'dam.

Anita
12 november 2023

Heerlijke patat en snacks, goede sauzen, netjes verpakt, snel en correct bezorgd. Vergeet de standaard snackbar en bestel bij Friet van Oost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

eb
10 november 2023

Helaas was alles koud

Hendriks
8 november 2023

Top Precies op tijd en dat terwijl het heel slecht weer was

Marc
5 november 2023

Heerlijke verse friet en snacks!

Robert jonk
1 november 2023

Eten was goed en warm. Ik kreeg alleen 1 bakje saus en heb er 4 besteld geld zou terug gestort worden dus zie graag me 3x 1.05 euro + 3x 20cent plastic tegemoet.

Reactie van Friet van Oost

Beste Robert, Bedankt voor je feedback. Wij zijn inderdaad de sauzen vergeten en ik zal dit laten vergoeden. Onze excuses voor het ongemak.

Wil
30 oktober 2023

Smakelijke friet en snacks. Niet de volledige bestelling geleverd, bakje vlaamse mayo ontbrak. Wachttijd was lang en 15 min langer dan aangegeven: 18.24 besteld, 19.40 geleverd. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Friet van Oost

Beste Wil, Wij proberen altijd onze best te doen om binnen een half uur nadat de bestellingen binnen zijn gekomen bij ons te bezorgen, alleen lukt dit niet altijd. Vooral bij heel slecht weer is dit echt een uitdaging. Fijn dat ik u telefonisch kon uitleggen en hartelijk dank voor uw begrip.

Z. Garcia
27 oktober 2023

We waren te laat met ophalen vanwege een te druke spits avond, en ze hebben nieuwe frites voor ons gebakt. Super lief.

Sabine
5 oktober 2023

Ik bestel ongeveer één keer per maand. De bezorging is altijd snel, het eten is warm. Het is altijd erg lekker, goede kwaliteit.

David
1 oktober 2023

Heerlijke friet en snacks.

Stacey
1 oktober 2023

Lekkerste friet én de leukste snackbar van Amsterdam 🤩😍

Asia
30 september 2023

Zoete aardappel frieten waren verbrand, helaas. De rest lekker zoals altijd :)

JP
29 september 2023

Betaalproces moet een stuk beter

Maria
27 september 2023

Always extremely friendly and efficient

wim
25 september 2023

Heerlijk knapperige friet (zoals altijd)!!!!

RSB
23 september 2023

Het was weer top

Piet
19 september 2023
Adi
17 september 2023

Friet was heerlijk. Salade bij het menu verraste mij ook positief door toevoeging van avocado. Kippendij was veel te zout vandaar geen 5 sterren.

Remco
17 september 2023

Heerlijke verse friet. Zeer attente eigenaresse. Frikandellen iets ‘te’ doorbakken deze keer. Normaal niks mis mee. Gewoon goed. Top tent.

daniella straatsburg
13 september 2023

Door de bezorger netjes bezorgd maar helaas niet goed ingepakt want bekertje satesaus vergeten. Wat wel was ingepakt was van goede kwaliteit.

RSB
31 augustus 2023
David
27 augustus 2023

Prima eten en behulpzaam, vriendelijk personeel. Ik bestel altijd thuis en haal de bestelling op rond een gekozen tijdstip. Het was deze keer wat druk en chaotisch, waardoor ik m'n eten een kwartier later pas mee kon nemen. Thuis bleek er een kleine friet in plaats van een grote friet te zijn mee gegeven. Na gebeld te hebben kon ik langskomen voor nieuwe friet. Goed opgelost, maar niet fijn om twee keer op en neer te moeten voor één bestelling. De friet was wel erg lekker!

Reactie van Friet van Oost

Beste David, door de drukte en te weinig personeel konden wij helaas niet zo snel een bezorger vrij maken om uw frietje te bezorgen daarom is er toen gekozen om aan u te vragen om het zelf op te komen halen. Fijn dat ik u telefonisch nog heb kunnen spreken. Groet, Team Friet van Oost

Marcel van den Heuvem
26 augustus 2023

Bezorging was 40minuten te laat en voor de tweede keer ontbrak de tweede portie friet

Reactie van Friet van Oost

Beste Marcel, bedankt voor je feedback. We gaan erop letten dat de portie ook in de drukte de juiste hoeveelheden krijgt. In de vakantie periode kampen wij helaas met personeel te kort waarop in het weekend soms de besteltijd niet gehaald kan worden, onze excuses hiervoor. Fijn om u telefonisch gesproken te hebben en dat we samen tot een gepaste oplossing kwamen. Groet, Team Friet van Oost

leo lasschuit
18 augustus 2023

echt een heerlijk kippetje en de patat tja dat wisten we natuurlijk al echt een aanrader!!!

Marina Kermani
12 augustus 2023

Bestelling klopte niet. Er was geen mosterd, maar een andere gele saus. americain saus was zaanse mayo. Bitterballen waren vega bitterballen (wat niet erg was). Er was 1 zak friet teveel.

Kp
2 augustus 2023

Supersnelle bezorging en lekkere hamburger

Rens
1 augustus 2023

Superlief gratis sausjes!

Remy van M
28 juli 2023

De bestelde en betaalde japanse ommelet zat er niet bij. Erg jammer

Reactie van Friet van Oost

Beste Remy, Onze excuses, door de drukte heeft hebben wij de extra Tamago over het hoofd gezien. Ik mail je apart voor een oplossing.

Pien
27 juli 2023

Heerlijke frietjes, stonden op tijd klaar

Daan
24 juli 2023

Kwaliteit is top en ze zijn altijd eerder dan aangegeven

Jan
21 juli 2023

Erg lekker. Maar 2 keer een middel friet besteld en 1 kleine, maar alles in een grote tering zak gegooid. Prima, maar laat het wel weten van de voren weten. De keuze voor een kleine, middel of grote friet heeft niet echt nut zo.

Reactie van Friet van Oost

Beste Jan, Bedankt voor je melding maar op onze site staat duidelijk vermeld dat als u meerdere formaat friet kiest dat dit in één zak wordt verpakt om verpakkings verspilling tegen tegaan en als u dit niet wenst dan dit ook aan tegeven. Met vriendelijke groet, Team Friet van Oost

Robin
18 juli 2023

Beste frietpatat van Amsterdam!

Reina
16 juli 2023

Het was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claus van Veen
16 juli 2023

1 uur en 40 minuten moeten wachten op onze bestelling is echt heel erg lang. De kinderen in ons gezelschap zatten dus pas om 20:15 uur aan een patatje te knabbelen

Reactie van Friet van Oost

Beste Claus, wegens te kort aan personeel gister hebben wij inderdaad geen mogelijkheid gehad om bestelling die te laat dreigen te komen na te bellen. onze excuses hiervoor. ik zal u een aparte mail sturen voor een passende oplossing.

Wylde
14 juli 2023
Piet Schreuder
11 juli 2023

Eigenlijk had alles perfect kunnen zijn: de hamburgers waren lekker en goed warm. De friet was precies zoals we besteld hadden een ook goed warm. De bezorgtijd was volgens afspraak en de bezorger vriendelijk. Daarvoor een compliment. Wat echter erg jammer was, is dat de runderhamburger zijdelings in de tas was gedaan. Dus alles was er tussenuit gegleden, de saus, de bijlages waren ėėn smurrie en ik heb de hamburger met mes en vork moeten eten. Heel jammer!

Reactie van Friet van Oost

Beste Piet, bedankt voor je feedback. We gaan dit meenemen in onze vergadering. Excuses voor het ongemak.

Daan
9 juli 2023

Wat een heerlijke poke bowls!! Echt weer genoten

Astrid
29 juni 2023

Jullie staan echt in mijn rop 3 van lekkerste friet van Amsterdam . Toevallig alledrie in Oost. De berehap was ook super en na lange tijd weer een kaaskrokroket. Mammie.

Jan Wijnhoven
25 juni 2023

Voor ons doen een grote bestelling geplaatst voor 12 eters maar feilloos gebracht en klaargemaakt. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van de pokebowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
22 juni 2023

Elk jaar weer een fantastische service voor voetballend Drieburg! Dank wederom voor een heerlijk teammaal bereid met een lach! De Taba O17-2 jongens hebben genoten 😋🎉

Anja
21 juni 2023

Heerlijk eten en superbezorging, ruim binnen aan gegeven tijd.

Reina
21 juni 2023

Het was weer top Attente bezorger !

Abello
17 juni 2023

ik vind het FANTASTICO!

Carla
11 juni 2023

Kan niet beter. Stipt, alles superlekker , frietjes (ook de zoete) goed knapperig. Love it!

S
8 juni 2023

Heerlijk zoals altijd!

Ranait
7 juni 2023

Eten is erg lekker. Kreeg een deel van mijnbestelling niet, stond wel op de bon maar geen berenhap met satésaus. Je kan niet bellen of mailen om te vragen voor nalevering. Beetje gek.

Reactie van Friet van Oost

Beste Ranait, Bedankt voor je feedback. Wij wisten niet dat ons telefoonnummer niet in de app stond omdat wij regelmatig worden gebeld, dit hebben wij nu aangepast. Ik heb u vandaag geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes. Ik ga het later nogmaals proberen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Xandra

Piet
6 juni 2023
Cindy
2 juni 2023

prima eten weer, hele aardige service gerichte mensen, blijft een aanwinst voor de buurt!

Joey
25 mei 2023

Top kwaliteit!! Zeker aan te raden om eens te proberen.

Denny
24 mei 2023
HjS
23 mei 2023

Vriendelijke mensen en lekkere patat!

Carla van der Meer
22 mei 2023

Geweldige friet! Meer zout, minder zout, geen zout... alles kan. Bestelling precies op tijd klaar. Hulde!